Foto/slideshow

Så er maxién næsten færdig 👍 der mangler bare indsugningsforstærker (billede) som jeg har 👍 så er den helt klar, det har også taget 13 - 14 år 🙂 men ro på 🙂 det kan jo godt være jeg skal have skivebremser, nos, måske turbo på eller noget helt andet, så der går vel 10 år mere 🤪 vi får se 🤪

Og den er IKKE til salg 😀

 

Motor:

E 50, blokken/skyllekanalerne er blueprintet og poleret til gilardonikittet 

Cylinder: 47mm. gilardoni 74 cc.
Topstykke: 47mm. gilardoni (højkomprimeret) 
Stempel: 47mm. gilardoni Ø12mm. 
Krumtap: racing Ø12mm. 13000 omdr (poleret) 
Nålelejer: sølv. 
Lejer: SKF C3 / simmeringe SKF.
Kobling: Race
Tænding: HPI innerotor. 
Tændkabel: NGK racing. 
Tændrør: NGK B10HS. 
Indsugning: top performance. 
Karburator: 24mm. Mikuni fladspjæld. 
Indsugningsforstærker: Doppler 
Luftfilter: malossi e13
Udstødning: simonini alu 
Hestekræfter: den er ikke klar endnu, men regner med 10-12 HK.
 
 
Gearing: for 17t. - bag 40t.
 
Fælge: 17" stjernefælge, hvide.
 
Dæk: For: 2,50 - 17" DURO semi slick 
Bag: 2,50 - 17" DURO semi slick
 
Styling: 
Stellet autolakeret postkasserød 
EBR forgaffel ( forstærket ) 
Tommaselli gashåndtag 
Alu-fodhvilere 
Div. udspartling af huller/fordybninger i stellet 
Højglanspoleret blok/skjolde 
Den røde kæde (forstærket) 🙂
Stelforstærkning på tank 
Clip-on styr 
Stage6 Racing dødmandskontakt
Hulplader
mm.
 
Bemærkninger:
den vil løbene blive opdateret med nye billeder 🙂