Cool Maxi'en Cool

Så er maxién næsten færdig Kan li' der mangler bare indsugningsforstærker (billede) som jeg har Kan li' så er den helt klar, det har også taget 13 - 14 år Smiler men ro på Smiler det kan jo godt være jeg skal have skivebremser, nos, måske turbo på eller noget helt andet, så der går vel 10 år mere Vild vi får se Vild

Og den er IKKE til salg Smiler stort

Motor:

E 50, blokken/skyllekanalerne er blueprintet og poleret til gilardonikittet 

Cylinder: 47mm. gilardoni 74 cc.
Topstykke: 47mm. gilardoni (højkomprimeret) 
Stempel: 47mm. gilardoni Ø12mm. 
Krumtap: racing Ø12mm. 13000 omdr (poleret) 
Nålelejer: sølv. 
Lejer: SKF C3 / simmeringe SKF.
Kobling: Race
Tænding: HPI innerotor. 
Tændkabel: NGK racing. 
Tændrør: NGK B10HS. 
Indsugning: top performance. 
Karburator: 24mm. Mikuni fladspjæld. 
Indsugningsforstærker: Doppler 
Luftfilter: malossi e13
Udstødning: simonini alu 
Hestekræfter: den er ikke klar endnu, men regner med 10-12 HK.
 
 
Gearing: for 17t. - bag 40t.
 
Fælge: 17" stjernefælge, hvide.
 
Dæk: For: 2,50 - 17" DURO semi slick 
Bag: 2,50 - 17" DURO semi slick
 
Styling: 
Stellet autolakeret postkasserød 
EBR forgaffel ( forstærket ) 
Tommaselli gashåndtag 
Alu-fodhvilere 
Div. udspartling af huller/fordybninger i stellet 
Højglanspoleret blok/skjolde 
Den røde kæde (forstærket) Cool
Stelforstærkning på tank 
Clip-on styr 
Stage6 Racing dødmandskontakt
Hulplader
mm.
 
Bemærkninger:
den vil løbene blive opdateret med nye billeder Cool

Lørdag/søndags hygge med sutterne :-)